• +420 605 295 636

Doprava od 1000 Kč zdarma.

Jak nakupovat na Květinách Expres

Jak nakupovat online květiny - Květiny Expres

Objednávání květin online je stále oblíbenějším trendem online doby 21 století. Překvapit blízkou osobu kyticí, poděkovat, nebo jen tak udělat radost, je velmi oblíbeným gestem. Mnoho mužů, ale i žen využívá doručení květin s efektem překvapení. V neposlední řadě je toto i jednou z možností pro firmy, jež této služby častěji využívají k poděkování svému zaměstnanci za jeho práci, nebo zaslání gratulace k narozeninám či narozeninového potomka odchod do důchodu apod. Naše květiny a dárkové koše rozváží naše dceřiná společnost kurýrní služba Airway s.r.o., kurýři jsou napojeni pomocí mobilní aplikace na náš dispečink kde máme přesné informace o poloze kurýra a Vaší květiny.




1. Výběr kytice online

Výběr kytice a květinových setů nebo dárkových košů je na našich stránkách možné několika způsoby. Bud po levé straně můžete vybírat květinu dle dané kategorie/ příležitosti - pro radost, dárková, sezónní květiny atd., nebo nad touto nabídkou naleznete vyhledávač, do kterého zadáte druh květiny, kterou hledáte a zobrazí se Vám veškeré kombinace kytic / květinových setů, v kterých květina figuruje, toto je možné též vedle příležitostní nabídky pod názvem „Dle typu květiny, jako další způsob si vyberete dle barvy též naleznete vedle příležitostní nabídky pod názvem „Dle barvy“, u některý kytic je též možný výběr velikosti kytice. Nabízíme malou, střední a velkou variantu kytice. 

Pokud není kytice dostupná kontaktujeme zákazníka a řešíme s ním ihned možnou náhradu květin a kytic.

2. Vložení kytice do košíku

Jestliže jste našli květinu, která se Vám líbí, kliknete přímo na název květiny a zobrazí se Vám složení, které obsahuje a pod tímto popisem je nabídka doplňků: dárkový papír, váza, víno, Raffaello popř. zeleň, pokud si přejete některý z těchto produktů přidáte - zaškrtnete ho a vše dáte do nákupního košíku, jednoduchým způsobem kliknutím na okénko koupit.  Důležité je číst i poznámky u květin. Zde se dozvíte, jestli je toto zboží pouze v Praze nebo v dalších městech atd.

3. Vyplnění údajů, volba data a času doručení

Jakmile máte vloženou kytici v košíku a chcete přejít k samotnému objednání v pravém horním rohu klikněte na okénko dokončit nákup a tím se Vám otevře objednávkový formulář. Jako první vidíte květinu a všechny produkty, které jste vybrali. Dále vyplníte všechny povinné údaje příjemce / toho komu doručujeme/ květiny. Následně vyplníte všechny potřebné údaje, odesílatele, označená pole jsou povinná a bez jejich vyplnění nebude možné objednávku dokončit. Dalším krokem zvolení data a času doručení. Pro objednávky na ten samý den je nutné počítat s tím, že doručení je možné nejdříve za 90 minut. Po zadání tohoto údaje se Vám zobrazí též cena dopravy. Cena dopravy rozvozu květin se odvíjí o místa a rychlosti doručení.

Květiny doručujeme bez faktury která Vám přijde do emailu.



4. Výběr způsobu platby


Dalším krokem je zvolení způsobu platby, preferovanou platbou je platba online kartou, tuto platbu uvidíme ihned a Vaše objednávka může být doručena tentýž den do 90 minut o objednávky. Při platbě bankovním převodem je nutné počítat s minimálně jednodenní prodlevou než bude částka přičtena na náš účet a my ji budeme moci přiřadit k Vaší objednávce, pokud nemáte jinou možnost než tuto platbu a potřebujete objednávku doručit ještě tentýž den, je nutné nám zaslat potvrzení o provedené platbě na náš email info@kvetinyexpres.cz Důležité upozornění neakceptujeme potvrzení z České spořitelny, pokud je Vaše platba zaslána z této banky jsme nuceni čekat až se zaplacená částka přičte na náš účet.  Platbu za objednávku lze provést kartou on-line, převodem, PayPal, PayU, dobírkou nebo uhradit při osobním vyzvednutí.



5. Vzkaz nebo přání pro příjemce

Ke květině je samozřejmě možné přiložit vzkaz nebopřání spolu s podpisem odesílatele.  Zde je prostor pro vložení vzkazu – přání, které bude ke kytici přiloženo. Pokud si přejete zadat delší vzkaz – báseň – dopis, je možné zaslat zvlášť mailem a my to přiložíme v zalepené objednávce ke kytici.

Pod kolonkou Vzkazu naleznete další kolonku nazvanou Poznámka k objednávce. Do této kolonky máte možnost napsat veškeré informace, které nám chcete sdělit pro usnadnění doručení, pokud je doručení do nemocnice– zda se jedná o pacienta, oddělení na kterém ho najdeme, číslo pokoje, uzavřený dům, číslo kanceláře atd.Dále zde můžete uvést i pokud si přejete zachovat barvu kytice jako je na obrázku či pokud si přejete barvu jinou. Zkrátka vše, co bychom měli vědět.



6. Dokončení objednávky květin

Pokud máte vše v pořádku vyplněno kliknete v pravém dolním rohu na zelené políčko dokončit objednávku, v případě, že jste zvolili způsob platby online kartou jste automaticky přesměrováni na platební bránu. V případě platby bankovním převodem Vám budou veškeré údaje zaslány spolu s potvrzením přijetí objednávky na Váš email.
Nastali-li potíže a vrací Vás to zpět do nákupního košíku k objednávkovému formuláři. Poté je potřeba: Překontrolujte si znovu všechny údaje, které jste zadali. Zobrazuje se Vám upozornění, že zadané PSČ není správné a na zadanou adresu nedoručujeme? V tomto případě nás prosím kontaktujte na čísle +420 605 295 636 emailu info@kvetinyexpres.cz nebo na chatu, který najdete na stránkách a my, pokud to bude v našich silách, se pokusíme pro zdárné doručení udělat maximum. Jsme Vám k dispozici a velmi rádi s Vámi objednávku společně projdeme. Popřípadě i vybereme květinu k dané příležitosti na přání.  
 
Jak poznáte, že Vaše objednávka květin byla v pořádku odeslána? Koukněte se do emailu při každé přijaté objednávce Vám přijde email, že Vaše objednávka byla přijata a bude doručena.



7. Vyzvednutí květiny kurýrem


V čase určeném dispečinkem následuje vyzvednutí květiny kurýrem v našem květinářství. Kurýr obdrží od floristek květinu / dárkové sety spolu s případnými doplňky (pralinky, víno ...), případně i novou informaci k objednávce, pokud odesílatel sdělil nové důležité pokyny k samotnému doručení. V Praze spolupracujeme již desátým rokem s dceřinou s kurýrní službou  Airway s.r.o všichni kurýři jsou řádně proškoleni a dodržují všechna pravidla, která jsou daná k doručení a převozu květin. Kurýři mají k dispozici mobilní aplikaci a v ní vidí všechny potřebné informace o příjemci i případnou poznámku v objednávce, náš dispečink má informace o poloze kurýra s Vaší květinou. Faktura se nikdy s květinou nedoručuje. Kurýr pouze doručuje danou objednávku / kytici s uvedeným vzkazem. Faktura je pouze pro objednavatele.



8. Doručení květiny a dárkových košů


Jakmile kurýr přijede na adresu doručení, vyhledá příjemkyni a květiny ji předá. Ve chvíli, kdy je květina doručena, Vám kurýr přes aplikaci v telefonu zašle email s informací o doručení. V případě, jakéhokoliv problému při doručení se s námi kurýr spojí a my vás budeme informovat a nenadálou situaci řešit. /příjemkyně není na místě doručení, nereaguje na zvonek ani telefon atd/. Vždy se snažíme udělat vše pro to, aby objednávka byla v pořádku doručena.

Děkujeme za Vaší hodnocenía zpětnou vazbu. To nás posouvá dále a díky Vám služby neustále zdokonalujeme


  • I přes tyto informace máte potíže a objednávka se Vám nedaří dokončit?
  • Kontaktujte nás telefonicky: 605 295 636
  • nebo na online chatu, který běží od 8-18h a najdete ho v pravém dolním rohu na webu.

 

Při poskytování služeb nám mohou pomáhat soubory cookie. Plně respektujeme nastavení vašeho prohlížeče. Chcete-li cookie vypnout, učiňte tak ve vašem prohlížeči.