Často kladené otázky
Je při objednávce květin online nutná registrace?
Ne, není. Můžete objednávat i jednorázově nebo se registrovat
Pokud mě nepustí online objednávka dále z důvodu na PSČ ...... momentálně nerozvážíme, to znamená, že na dané místo nedoručujete?
V tomto případě nás kontaktujte na on-line chatu nebo na mail: info@kvetinyexpres.cz a my uděláme pro doručení kytice ve Vámi daném místě maximum.
Kontaktujete zákazníka předem, když doručujeme květiny?
Pokud si to zákazník nepřeje, předem nevoláme. To pouze v případě, když doručujeme květinu do místa, kde není zvonek, kontaktní jméno apod.
Jak probíhá předání květiny příjemci?
Doručení květiny nebo dárkového koše předává spolehlivý a profesionální kurýr a vše je na základě podpisu.
Je platba online kartou bezpečná?
Ano, je bezpečná. Komunikace s bankou probíhá mimo naše webové stránky a je zabezpečena tou nejvyšší úrovní autorizace.
Může si zakoupit je jeden kus květiny?
Pokud je to u květiny uvedeno, lze objednat jeden kus květiny.
Je možnost zvolit anonymní rozvoz kytice?
Ano, pokud uvedete v objednávce, že si přejete doručit kytici anonymně. Zákazníka nikdy neuvádíme ( je na Vás co napíšete do vzkazu pro příjemce) Jedná se o obchodní tajemství.
Objednal jsem si kytic nebo dárkový koš , když nebude adresát k zastižení, je možné opětovně doručit?
Ano, lze. Zde je ale potřeba doplatit dopravu navíc a dárkový koš může být opětovně doručen.
Jsou řezané květiny čerstvé, jak dlouho mi vydrží?
Květiny od Květiny Expres jsou vždy čerstvé. Neskladujeme je v chladících boxech. Květiny si vozíme 3x týdně z Holandské burzy. Před uložením do vázy je potřeba zkrátit stonky a denně květinám měnit vodu. Pak máte záruku, že květiny dlouho vydrží a budou krásné, více na jak na řezané květiny.
Zasíláte potvrzení o doručení květiny příjemci?
Ano, jakmile je květina či dárek doručený, zákazníkovi přijde potvrzení o doručení emailem.
Jak postupuje kurýr, když příjemce není přítomen?
V první řadě kontaktujeme Vás jako objednavatele květin jestli je možnost předat květinu někomu jinému (kolegy v kanceláři, u sousedů, rodina) když se nedovoláme na uvedená čísla v objednávce (příjemcem, objednavatel) píšeme email a čekáme na Vaše instrukce, opakované doručení je zpoplatněno dle ceníku dopravy
Je možnost domluvit individuální rozvoz květiny na přesně stanovený čas?
Ano je možnost domluvit doručení květin na přesně stanovený čas, do poznámky můžeme napsat přesné instrukce pro doručení (předání před divadlem, kinem, v restauraci atd.)
Doručíte smuteční kytici nebo věnec přímo do pohřební síně nebo na pohřeb?
Ano zajistíme doručení a umístění do obřadní síně. Poplatek za umístění platíme za Vás, odkaz na nabídku smutečních věnců a kytic https://kvetinyexpres.cz/smutecni-kytice-a-vence
Je možné zajisti rozvoz květin i o víkendu a svátcích?
Ano pro doručení o víkendu či svátcích je nutné vytvořit objednávku nejpozději poslední pracovní den předcházející do 17:30 hodin.
Neznám adresu příjemce doručíte květiny i v tomto případě?
pokud znáte telefonní číslo příjemce umíme doručit i takovou objednávku. Náš vyškolený kurýr kontaktuje příjemce s informací, že veze balíček a domluví místo a čas doručení přímo s příjemcem.
Je nutné objednávat květiny a dárkové koše pouze přes eshop?
Objednávku můžete vytvořit též v naší kamenné květinářství Praha na adrese Za strašnickou vozovnou 6, P-10, kde jsou Vám k dispozici naše květinářky od pondělí do pátku 8 – 18 hodin. Na provozovně je též možnost platit kartou. Pokud Vás nezaujala žádná z našich vazeb, kontaktujte nás na telefonním čísle 605 295 636 kde se můžete dohodnout individuálně na Vaší květině. Pokud to bude v našich silách vyjdeme Vám vstříc.
Kolik mě bude stát rozvoz květin?
Ceník rozvozu květin naleznete na našich stránkách pod tímto odkazem https://kvetinyexpres.cz/cenik-dopravy-v-cr , upozorňujeme, že rozvoz po městě při objednávce nad 1000 Kč zdarma se vztahuje pouze na všední dny a vybraná města.
Pokud objednám teď, doručíte květinu ještě dnes?
Ano pokud objednáte ve všední den do 17:30 hodin, je možné doručit Vaší květinu tentýž den. Pro některá partnerská města kromě Prahy, platí omezení objednávky do 16 hodin. V tomto případě nás prosím kontaktujte na telefonním čísle 605295636.
Potřebuji doručit květinu, ale nemám možnost jiné platby než dobírkou, ovšem na jiné adrese ve stejném městě. Je to možné?
Ano i taková možnost tu je. Ovšem je nutné počítat s tím, že částka za objednávku se Vám navýší o další cenu na danou adresu za dopravu. První cesta kurýra povede k Vám kde mu objednávku a cestu k Vám zaplatíte, a následně doručí květinu.
Jak vypadá přání, které dáváte ke květině?
Náhled na přání – kartičku, kterou přikládáme ke květině najdete na našich stránkách
Vzkaz ke květině, který potřebuji přiložit je delší, je možné ho vytisknout a dát do obálky?
Jistě, rádi Vám vyjdeme vstříc, vzkaz vytiskneme a vložíme do obálky.
Co se stane, když objednám květinu a vy nebudete mít květiny v ní zadané?
V takovém případě se s Vámi spojí telefonicky a emailem naše květinářka a nabídne Vám náhradní variantu a domluví se na dalším postupu.
Chci doručit přítelkyni jen pralinky, čokoládu nebo dárkový koš. Je to možné?
Pralinky, čokoládu a vína je možné samostatně doručit pouze po Praze v ostatních městech pouze s květinou. Toto upozornění najdete též v našich obchodních podmínkách viz. odkaz https://kvetinyexpres.cz/obchodni-podminky-kvetiny-expres